mandag den 21. marts 2011

Lang dag

Det har da godt nok været en kedelig og lang dag. Jeg møder først kl 10 om mandagen, og det klager jeg ikke over, men så er det til gengæld irriterende at have timer til kl 16 OG have en helt ligegyldig mellemtime fra 12 til 13, som jeg også har hver mandag. Øv! Nå, men jeg sad og små kedede mig i en spansk time her sidst på dagen og fik taget nogle lidt ligegyldige billeder af mig selv (på mit indbyggede webcam på computeren, hahaha!) 



Cardigan: Saint tropez, sort kjole: Designers remix collection, ring: Urban Outfitters

Jeg er nu kommet hjem fra skole, og surfer lidt rundt i blog-land, og har fundet disse alt for fede sko, som jeg godt kunne tænke mig at eje. (Jeg fandt dem på Sidsel og Lasses blog - link under billedet).



Skoene er fra Weekday og synes klart de er pænest i sorte. Jeg tvivler dog på at de stadig står i butikkerne i sorte og min str (39). Og har ingen mulighed for at komme til København i denne uge, da jeg skal nå en masse inden galla på mit gymnasie på fredag. Ih, glæder mig! Jeg kommer formentlig nok til at skrive om galla alle dage inden på fredag ;)

Ha' en fortsat god mandag!! 

5 kommentarer:

  1. Hej Julie!
    Hvor er det her det sejeste - vidste slet ikke at du havde læst blogs i så lang tid. :-)

    Glæder mig helt vildt til at læse mere fra dig!
    Og tak for at du følger min blog. :-)

    Store store knus Anne Louise.

    SvarSlet
  2. Super skønne billeder! Jeg kender de dage..
    Men ellers rigitg fin blog :-)

    xx

    SvarSlet
  3. Hahah, hvor du sød! - dejlig reaktion.
    Men ja, nu er jeg sgu startet op på det her tidsfordrivende pis (jeg har egentlig slet ikke tid til det, haha). Anne Louise, jeg har fulgt netop din blog i hvertfald et halvt år og du var den første blog jeg fulgte :)

    Sofie, tak skal du have! Din blog er også rigtig fin :)

    SvarSlet
  4. haha, nice one. vildt fin ring du har på! :-)

    SvarSlet
  5. Super fin ring du har på.
    Cool blog! Er blevet fast læser.
    Du må meget gerne checke min blog og måske blive fast læser. Altså hvis du har lyst. :)

    dinxogxmin.blogspot.com

    SvarSlet