onsdag den 23. marts 2011

Åhhhhhh

Ja, nu skal jeg ikke brokke mig for meget, men hold da op, hvor jeg synes jeg er stresset de her dage. Som nævnt har jeg galla på mit gymnasie på fredag - om fucking to dage - og der er bare så mange små-ting der mangler at komme på plads. Jeg GLÆDER mig simpelthen SÅ meget til at vise jer min kjole, hår, makeup osv. - satser på at oprette et indlæg med billederne allerede lørdag (hvis der dog ikke er for mange tømmermænd).
Udover at stresse over galla, er jeg startet til privat undervisning i spansk i sidste uge og det skulle jeg til direkte efter skole idag, og det er et meget intenst forløb, så det var bestemt hårdt! og derefter skulle jeg direkte videre til Køge og var først hjemme kl 20.... argh, og nu sidder jeg og laver oldtidskunskab fremlæggelse til imorgen, hvor min klasse og jeg skal ind på Glyptoteket og Thorvaldsens museum.

Jeg modtog forresten en pakke fra e.l.f (http://www.eyeslipsface.co.uk/) igår med alle de lækre produkter jeg havde bestilt for ca. 1½ uge siden. Jeg kan fortælle jer, at alt derinde koster 13 kr. Wauw, siger jeg bare!



Håber i alle har haft en lidt bedre onsdag end mig :)

1 kommentar:

  1. Fed blog - blev lige fast læser! :-)
    Kig forbi min blog, hvis du har lyst.
    cecilieswardrobe.blogspot.com ...

    SvarSlet