tirsdag den 29. marts 2011

Halvt sommer

Ih, hvor var det dejligt vejr igår! Jeg elsker elsker elsker sol og varme. Jeg nyder virkelig at vi er på vej mod sommeren - MEN jeg kan virkelig blive irriteret på de piger som hopper i ballerinaer og drengene i korte shorts, det er altså ikke sommer endnu, selvom det lokker med det lunere vejr. 

Så jeg valgte igår at tage sorte jeans fra Cheap Monday, skjorte fra Monki, grå converse og ur fra Casio





Jeg har faktisk haft en ret god tirsdag på trods af at jeg fik fri tæt på kl 17, og nu sidder med AT synopsis, som skal afleveres på torsdag kl 10.... arrrrgh, jeg er faktisk næsten ikke gået i gang!!!! Men fortsat god tirsdag aften til jer :)

2 kommentarer:

  1. Du har helt ret.. Det er altså IKKE sommer endnu! Er vild med din skjorte - er selv på udkig efter er ternet af slagsen. Fin blog :)

    SvarSlet
  2. Jamen skjorten er købt for nylig i Monki, så afsted med dig og se om den stadig er der! Er ret sikker på at den kostede 250 kr :)

    SvarSlet