søndag den 20. marts 2011

Robyn koncert


Åh åh åh, endelig! Jeg var til Robyn koncert lørdag aften i Tap1, og det var nogle billetter mine to veninder og jeg havde købt for hundrede år siden. Vi startede hjemme hos mig med at lave lidt lækker mad (min bror skulle holde 16 års fødselsdag sammen med en kammerat, så ham og mine forældre var ikke hjemme) og bagefter tog vi til koncerten. Det var helt fantastisk at se hende live og hun gjorde det fandme godt - shit, den lille kvinde kan give den gas!! Fedt, fedt, fedt.

2 kommentarer:

  1. Hun er super sej, er dog lidt tvivlende overfor musikken :-)

    SvarSlet
  2. Åh, jeg har det helt på samme måde!
    De kendte sange såsom Dancing on my own, Hang with osv, er da bestemt ørehængede og lige efter Roskilde festival, var hun jo et stort hit - det kan man ikke komme udenom! Men ja, det er egentlig sjovt, fordi jeg er faktisk også lidt tvivlende overfor musikken. Bl.a. hendes stemme irriterer mig lidt nogle gange ;) Hahaha

    SvarSlet