torsdag den 7. april 2011

Snart weekend

Jaaaaaaa, så er jeg officielt færdig med terminsprøver nogensinde på Greve Gymnasium, hvor er det lækkert! Endnu et overstået kapitel - endnu et skridt mod studenterhuen :D Men jeg synes godt nok at jeg trænger til weekend snart, selvom jeg har været betydeligt mindre i skole end hvad jeg normalt plejer. Min hovede er helt ør og min hjerne tænker stadig i spanske tider og verber... Puha, jeg glæder mig til at se resultatet!

Jeg spiser ret sundt her for tiden, ja faktisk virkelig sundt, og det har da også resulteret i - 4,8 kilo efter 4 uger præcist. Men da jeg kom hjem idag, var jeg bare sååååå sulten. Så skrællede et par gulerødder og kom appelsin i - mmmhhhhh, det smagte bare godt. Lige pludselig var det spist og vupti, så fik jeg ikke noget billede. Men til gengæld kan jeg vise jer et billede fra igår aftes, hvor jeg forkælede mig selv med en kæmpe skål frugt.




Ser det ikke bare dejligt ud??? Helt frisk og sundt ;)

Jeg havde egentlig håbet på at kunne slappe af resten af dagen og lave ikke en skid, men jeg skal til min veninde, Julie, 20 års fødselsdag på lørdag, så jeg tager et smut til København og får købt den! I må nyde resten af jeres fantastisk torsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar