onsdag den 6. april 2011

Terminsprøver

Åh, jeg har været til terminsprøver i denne uge. Mandag var det dansk, tirsdag var det engesk og idag har jeg haft fri, dejligt. Imorgen er det så spansk. Alle tre er skriftlige. Terminsprøver er generelt bare noget for mit vedkommende som skal overståes! Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvordan det er gået, men glæder mig bare til spansk også er overstået - det er den jeg frygter mest, da jeg gerne vil op og have minimum 10, for at bibeholde min standspunktskarakter. Jeg havde taget nogle billeder af mit outfit fra de to terminsdage, men er kommet til at slette dem, rigtig åndssvagt!

Nå, men når man nu sidder hjemme en del dag og læser lidt op på spansk, så finder man altså mange fine ting på nettet. Jeg har fundet den her alt for fede heldragt fra Wood Wood, hvilken farve synes i den er flottest i og synes i overhovede den er fed?? :)




Fortsat god onsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar